perjantaina, joulukuuta 6

After the Break Up

Tässä on nyt viimepäivityksen jälkeen sattunut aika paljon. Maailma on pyörähtänyt ympäri jokaiseen mahdolliseen suuntaan. Ensin ajattelin ettei asiat edes muutu niin paljon tän päätöksen jälkeen, mutta nyt nään miten väärässä olin. Mä en edes oikein tiedä miltä musta tuntuu. Tai tiedän, mutta oon silti ihan sekasin. 

Mulla on järjetön kaipuu johonkin kauas. Enkä mä halua mihinkään thaimaaseen tai Intiaan. Mieluummin jonnekin vuorille johonkin pieneen metsämökkiin. Sellaseen paikkaan jossa voisi olla vaan omien ajatustensa kanssa rauhassa ja käyskennellä kirpeässä ulkoilmassa hiekkatiellä. Voisi istua viltin sisässä lattialla ja juoda teetä. Katsella ulos ikkunasta pimeään iltaan, nähdä tähdet ja hymyillä ilman syytä. Luoja miten mä kaipaan sellaista rauhaa vaikka tää on vasta ensimäinen kerta kun ees tulin ajatelleeks sellasta. Ehkä mä järkkään itteni johonkin sellaseen paikkaan...




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti